سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

کاهش خطر عود FSGS پس از پیوند کلیه

کاهش خطر عود FSGS پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه یک گزینه درمانی ارجح برای افرادی که کلیه آنها موفق به work.If آن است که با موفقیت انجام می شود، بیماران می تواند به life.However طبیعی در برخی از موارد بازگشت،، بیماری اصلی است که به احتمال بسیار زیاد به relapse.The عود FSGS بسیار بالا پس از پیوند است. FSGS می تواند در 30 درصد موارد پس از پیوند اول و 80٪ یا بیشتر در پیوند های بعدی عود. چگونه برای کاهش خطر عود از FSGS پس از پیوند کلیه است؟

عوامل خطر عود FSGS پس از پیوند کلیه

بیمارانی که دارای سابقه از دست دادن آلوگرافت در معرض خطر بالاتر عود FSGS پس از پیوند است.

کودکان کمتر از 15 سال سن در معرض خطر بیشتری از عود FSGS.

اگر فاصله زمانی بین شروع بیماری و ESRD کمتر از 3 سال است، می تواند احتمال عود FSGS به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

علت عود FSGS اختلال خود ایمنی است. FSGS رخ می دهد زمانی که سیستم ایمنی بدن به بافت کلیه حمله توسط mistake.While کلیه بیمار با یک کلیه سالم در پیوند کلیه جایگزین، سیستم ایمنی غیر طبیعی هنوز هم می تواند کلیه جدید دوباره حمله، در نتیجه آلوگرافت کلیه جدید.

چگونه برای کاهش خطر عود از FSGS پس از پیوند کلیه است؟

عوامل خطر عمده ای از عود FSGS پس از پیوند می باشد. برخی از آنها می تواند کنترل شود، اما برخی از آنها درمان not.Early و تهاجمی FSGS می تواند عود این بیماری پس از پیوند را کاهش دهد. با این حال، برخی از عوامل خارج از کنترل از قبیل سن بیماران و اختلال ایمنی.

با در نظر گرفتن میزان عود بالا از FSGS بعد از پیوند کلیه، درمان جایگزین برای پیوند وجود دارد؟

درمان همراه ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند درمان FSGS از causes.Immunotherapy اساسی آن می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن را اصلاح و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی. سپس، داروهای چینی تونیک بافت های کلیوی هستند و می تواند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک به بهبود عملکرد کلیوی.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.